Post by thianecedena on Feb 11, 2022 16:52:20 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Internationell modellstylist ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Internationell modellstylist IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ många guld hack ▞▞▞
▞▞▞ Internationell modellstylist 2022 version ▞▞▞
นักออกแบบแฟชั่นนานาชาติ RPG dppr
En bra och rolig app som passar mig
Älskar appen. Redo för fler singel- och flerspelarnivåer som ska läggas till ❤ redigeringsbehövande sätt att längta efter fler nivåer. ändras till 4 stjärnor tills fler nivåer läggs till. kan inte spela utan fler nivåer. även några nivåer är riggade så att du omöjligt kan få mer än 6 eller 7 stjärnor.
Jag gillar verkligen det här spelet, det är ett av mina favoritspel men jag hade provat många tillägg till köpobjektet men jag fick inga tillägg och så att jag inte kan köpa något .... vänligen gör tillägg tillgängliga
Jag älskar det här spelet, det är bättre än det första. den har olika stilar och olika scenarier med byte av kläder. dock suger fördröjningen och stickningen! du kan inte dubbla mynten eftersom skärmen låser sig och sedan kastar ut dig. det skulle vara en fantastisk kom trots detta. Jag skulle vilja sminka mig också
LADDA INTE NED!! 🤑 Det här var verkligen ett fantastiskt spel och jag hängde med och hade så roligt. Sedan fanns det ett erbjudande om ett annonsfritt spel för 2,99. . Annonsfri? Det låter bra för $3. Så jag betalade det och spelet är fortfarande INTE ANNONSFRITT!!! Jag har varit i kontakt med dem fem gånger och jag har fortfarande inget annonsfritt spel. Jag vill ha en återbetalning eller så vill jag ha annonsfri. De kommer inte att återkomma till mig. De svarar inte på mina mejl. De kommer inte att återbetala mig. Jag rekommenderar att du inte laddar ner det här spelet.💩
Jag älskar att klä Andra och detta spel passar mig så bra!
## UPPDATERING ## Älskar spelet. Ett förslag: snälla lägg till fler sminklooker, det räcker inte till. --- Avkopplande spel och överlägsen kundservice! Jag hade problem med ett myntpaket jag köpte så jag kontaktade utvecklaren och spelföretaget. Jag fick ett blixtsnabbt svar. De gav mig en snabb lösning på mitt problem och visade stort tålamod med mig. Tack alla så mycket!!!
Jag tycker att det här spelet är superbra för tjejer, det har utmaningar, nya och annorlunda kläder! Jag tror att varje tjej tycker om att spela spel, måste spela detta och ta en upplevelse!! 😊😊
Bra spel men det fryser då och då så fixa problemet
Stylist så cool
Jag brukar spela men slutar bc u ge INGEN TID ATT SKAPA LOOK. Bc jag älskar ditt spel.. Jag försökte igen. JAG ÄLSKAR ALLA ALTERNATIV. MEN ÄNDÅ INGEN DAG ATT SKAPA EN LOOK. DET ÄR LÖJLIGT. Har du provat att titta på 15 sek. Kom igen. Snälla ge oss tid att faktiskt spela. Jag vet inte ens vad som finns i min garderob, det går så fort. Ditt spel skulle vara mer populärt.. om det ges tid att faktiskt SPELA. Jag kommer att ändra betyg om du gör detta.
Det här spelet är fantastiskt men det ger bara 6 stjärnor efter att ha designat en modell, det är det mest irriterande i det här spelet.
Jag gillar verkligen det här spelet men det har börjat frysa. Jag har försökt jobba med det, men jag ger upp. Vänligen fixa detta. Jag skulle vilja fortsätta spela. Ok, det är nu 14 oktober 2021 och jag har installerat om spelet. Jag ser att något har förändrats. Nu är du på en timer så att du nästan slutar titta på annonser för att få kläder. Du måste spendera mynt - det räcker inte med tid för att titta på annonser. Spelet suger nu. Yall tog ett roligt avkopplande spel och förvandlades till en hastig, dåligt gjord röra.
i första upplevelsen gillar jag väldigt mycket det här spelet efter att ha öppnat det här spelet igen, spelet öppnades tyvärr inte andra gången jag installerade igen men inte öppnade så det är därför jag ger det en stjärna
Det här spelet är roligt, men det fortsätter att bli fel. Det kommer att mörklägga delar av modellen, smyckena och ibland hela bakgrunden. När det gör det tjänar du 8-10 när du får 8/10, när du vanligtvis tjänar 1000-1300. Det fryser också nu och stänger sig när det känns som det. Dessa problem måste åtgärdas snarast. Det måste finnas fler frisyrer, skor och smycken också. Sammantaget är det roligt men behöver helt klart en uppdatering av något slag.
Ni behöver verkligen lägga kraft på ert spel, det är inte så coolt det är så tråkigt
Bästa appen lever men kan man inte köra typ några spel eller ett vilket är snyggast och vinna pengar?
Internationale modestylist Rollenspel dxfm
Snälla, jag vill ha fler hårstilar och hårfärger..
Jag älskar spel. Mitt underbara spel GRATIS FIRE så älskar spel. Mina vänner och min bror FREE fire game pro-spelare. Jag är väldigt glad. 💗💗💗😀😀
Jag älskar dig spel
Nestan allt kostar pengar Den tar för mycket plats
Älskar
Jag älskar klänningen och allt
Den appen är rolig Den är bra Super Den är understödjande roligt .
Riktigt trevligt spel!👍. Jag har bara ett fåtal problem som jag inte gav den 5-stjärniga och det beror på att vi inte kan göra normala klänningar och annat är att annonserna är riktigt långa och om vi vill köpa en klänning för 2 till 3 tusen så har vi att titta på 3 lägger nästan och det går mycket wifi och data. Jag vet att det är ett knep för att minska vår data och wifi men det är inte bra så jag ber om att förbättra det här. Sammantaget är det verkligen ett trevligt och fantastiskt spel i sig.
Intl Fashion Dress Up Stylist Nhập vai mwor
Roligt
Jag älskar mode
Älskar det
bra spel, men för mycket reklam ((
Jag bara älskar det, det är fantastiskt men det är onlinespel och jag tror att det är offline
Det är väldigt roligt men man kanske inte ska behöva köpa kläderna.
Ok
Spelet är coolt Behöver bättre val med skorna. Det är galet att man bara kan använda en sak från tillbehör. Det är häftigt att leka och bara ha kul med. Och testa även din stil med kläder och smink. Men jag börjar känna att det här spelet är emot att modeller i stora storlekar har snygga kläder och frisyrer. En plus size-modell får inte alla kläder och frisyrer och smink. Du får fula skor, väldigt lite kläder och alla frisyrer som du skulle få med de smala modellerna försvinner.
Det här spelet är trevligt men när jag måste skaffa något jag vill ha i 3 annons så krånglar det
Det är ett riktigt intressant spel. tjejer gillar mest det här spelet. det här är bättre än andra snygga spel. funktionen är verkligen utvecklad som gjorde det bäst. det har många nivåer för att ge vår docka ett nytt utseende. Vi intertanar oss själva för att spela det här spelet. Vi spelar mest det här spelet på fritiden. Det här är verkligen intressant spel. Tack
Mitt spel stängs av slumpmässigt. Även när man klär en modell. Om en av videorna att titta på för pengar intresserar mig kommer jag också att klicka på videon för att kolla in spelet. I båda fallen kommer mitt nuvarande spel, på paus, att raderas helt och jag måste börja om. Tyvärr gillar jag verkligen ditt spel annars skulle jag inte bry mig om att lägga upp det. Jag kommer att granska andra liknande spel. Lycka till Också varför finns det ett alternativ att se videor för föremål, kläder eller mynt, spelet verkar , helt plötsligt har inga vids?
Det är verkligen en vert bra aap . Det hjälper mig att förbereda mig för miss world 2029-tävlingen. Och det är en mycket viktig del för tävlingen att veta om klänningarna, hur man stylar dem på olika sätt, hur man klär upp sig, hur man matchar smycken, smink, skor och allt. Så personen som hade gjort den här appen ett stort tack till dig. Du hjälper mig verkligen mycket. Och visst ville jag bli skådespelerska så det kommer att hjälpa mig med det också. Eftersom klänningar är den mest nödvändiga delen av alla skönhetstävlingar.
tråkig
Inte särskilt bra, spelet är inte bra gjort.
Intl Fashion Dress Up Stylist Lomu spēles dot
Jag älskade faktiskt dina spel fram till ikväll. På International Fashion Stylist betalade jag 4,99 för 60 000 mynt och jag fick dem aldrig. Så jag kommer inte spela fler av dina spel.
trevligt spel men fryser också
Är riktigt bra spel. gillar det.
Jag kommer inte ens in på det
Mobile Legends: Bang Bang Aksi aoeh
Jag avslutade alla individuella outfits, men när jag försöker spela versionen för flera spelare får jag ett felmeddelande om en svag internetanslutning men min anslutning är bra. Jag har startat om appen, min telefon och kopplat bort och återanslutit internet utan resultat. Det var ett roligt spel så länge det varade.
Intl Fashion Dress Up Stylist Nhập vai mwor
Älskar dessa stylingutmaningar. Det bästa är att du inte behöver betala kontanter för att tävla! En för människor som inte är fulla av pengar! ♥️ Datakostnader räcker, när du väl måste köpa med Rands för att vara konkurrenskraftig utelämnar det oss även om vi förmodligen kan överträffa de rikare konkurrenterna. Det är bättre att betala med att titta på reklam. Det är jättekul att se hur bra vi kan styla! Tack grabbar 🦋
Det är ett riktigt roligt tidspassande spel. Vackra kläder och tillbehör! Jag spelade singelspelaren en till men jag kom till "level" 150 och jag tryckte för att spela mer men det visade mig bara mina tidigare outfits, jag tror att jag avslutade den biten men jag är inte säker! Samma hände med Multiplayer!!!🙁