Post by thianecedena on Feb 11, 2022 17:25:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Asian Cooking Games: Star Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi enemmän kaikki ▞▞▞
▞▞▞ Asian Cooking Games: Star Chef 2022 version ▞▞▞
Gth tämän pelin kanssa. P2w-peli, jos et osta timantteja. Ja päivitykset ovat liian kalliita, joten et voi edetä, koska asiakkaat haluavat 3 kaikkea.
Lataa Indian Cooking Star: Chef Restaurant Cooking Games apk ...
Tämä sovellus on mukava, mutta jotkut tasot ovat liian vaikeita, tarjoamme ruokia, mutta emme huuda rahaa 5 tai 6 asiakkaan jälkeen, se näyttää erittäin huonosti
tämä on todella mahtava peli, jota pelata lukituksen aikanakerro minulle, kuinka voin pelata seuraavilla tasoilla 🤨🤔🙄🙄
Cooking Max: Cooking Games APK 2.6.9 App Lataa Android - com ...
Mitä Tarkoittaa CHEF Englanniksi - Englanniksi Käännös
antaa kolme tähteä..bcz liian paljon mainoksia..se on liian ärsyttävää
Uudelleenasennuksen jälkeen ei nauti
Hei, olen pelannut tätä peliä 1 vuoden ajan... Mutta nyt on ollut vaikeaa voittaa taso... Jokaisella tasolla olen käyttänyt boosteria😡... Plzzz korjaa se
Olen tehnyt kaiken pelissä, mutta se ei anna minun mennä seuraavaan maailmaan.....😡
Se on mukava peli, mutta avainten ja kolikoiden ansaitseminen päivittämistä varten on vaikeaa
Cooking Max: Cooking Games on Pelihalli Android App, yli 1 000 000+ asentaa, ... ladata Asian Cooking Star: New Restaurant & Cooking Games .apk Androidille.
PÄIVITYS..EI VIELÄ TOIMI!!!!!!!!!!!!! aloitussivu aloituspainike ei tule näkyviin näytölle ..nyt en voi enää pelata tehdä..!!!!
Olen pelannut tällaista peliä, ja tämä animaatio on TODELLA minun tyyppiäni. tämä sovellus on hyvä mainoksen lisäksi.
Se on todella hyvä peli. Siinä on hyvä grafiikka. Ei montaa 8:n hyvää mainontaa. Pidän siitä paljon.
Assalm o Alikum Tämä on siistiä, mutta jossa on monia isshuja
Miksi meidän täytyy maksaa saadaksemme jalokivet, jotka olemme keränneet tasojen suorittamisesta?
Hyvä peli Ja hyvää ajan viettä
Olen pelannut paljon ruoanlaittopelejä, ja tämä on ylivoimaisesti paras peli, jota olen pelannut. On mukavaa pystyä päivittämään, eikä se maksa kolikoita. Suosittelemme tätä peliä pelattavaksi. En malta odottaa, että uusi ravintola on valmis. Intialainen ravintola oli hauska.
Kerrankin näen selvästi asiakkaiden ruoanlaittotilauksista. Todella hieno ja kaunis peli. Pidän itämaisesta teemasta ja adrinaliinista ryntästyneestä tasosuunnittelusta. Kahvitaloa odotellessa! Pidä lisää tasoja tulossa.
En voi ladata sovellusta! Puhdistan puhelimeni ja poistan joitain kuvia ja sovelluksia! mutta se ei toimi! tai ei puhelimeni on ongelma!
Olisi voinut antaa 5, mutta päivitysten odottaminen on tylsää.. Milloin uusi ravintola avataan
War of Rafts: Crazy Sea Battle Arkadne igre jjaq
V ei voi jatkaa peliä
Kaikki tasot läpäissyt... Hyvä peli tähän mennessä! Uuden päivityksen odottaminen ei voi odottaa.. Ole hyvä ja pidä kiirettä ennen kuin poistan pelin, mitä en myöskään haluaisi, ollakseni rehellinen ... 🙏🏻 Pidä kiirettä kaverit.... ☺ Haluaisin myös antaa ehdotuksen.. Muuta ystävällisesti taustamusiikkia sen maan mukaan, mihin soitin hyppää... Sekin lisäisi hauskuutta.. Odotetaan niin kauan päivitystä. ✌️
Tämä on itse asiassa virkistävä ja hyvä peli, mutta huomasin, että joka kerta kun pelaan tätä, puhelimeni ylikuumenee. Luulen, että poistan tämän.
Play the new Fast Pace Cooking Games and Restaurant Games. Explore the Asian Food and feel the Madness and Fever of a crazy chef who loves cooking games.
Ok
Jälleen rakastin tätä peliä, mutta poistin sen vauhdin takia, jonka se saa jopa muutaman tason jälkeen. Se nopeuttaa peliä nopeasti, tapa, jolla meidän täytyy pelata peliä, että kokemuksen sijaan siitä tulee turhauttavaa tasojen tyhjentämiseen. tasojen ylittäminen on hieman helpompaa, ja sinun on jatkuvasti näytettävä mainoksia kerätäksesi kolikoita päivitystä varten. Joten vaikka pidin konseptista ja myös toistosisällöstä, en ole tyytyväinen sen toistonopeuteen.
Tämä on pahin peli, jonka olen koskaan pelannut, koska tämä peli roikkuu liikaa ja yhtäkkiä sulkeutuu, minun on käynnistettävä peli uudelleen monta kertaa, korjaa tämä
Rakasti tätä aluksi. mutta nyt olen Intian tasolla 275. He pyytävät helmiä jokaiselle tasolle tästä eteenpäin. Paitsi että kun yritän hankkia helmiä katsomalla mainoksia, se ei näytä mitään lisäyksiä, vaikka olen yhteydessä Internetiin. Pls tutkia tätä. Jos menetän kaiken elämän yhdellä tasolla, koska helmiä ei ole saatavilla. Aion poistaa tämän pelin
Se on liian huono
Se on erittäin mukava peli, mutta se vaatii liikaa timanttia 💎 jokaiselle kovalle tasolle, mikä on erittäin turhauttavaa, vaihda se
Hei, Milloin seuraava taso Thaimaan jälkeen on saatavilla? Innolla odotellessa, siitä on nyt pari viikkoa.
Nyt on perseestä, et voi pelata uutta peliä palaamatta takaisin edellisen pelatun pelin korjaukseen tai poistamatta asennusta pian
Rakastan tätä peliä, olen saavuttanut kaikki ravintolat ja lukinnut kaikki tasot (sain kaikki 3 tähteä kaikilla tasoilla) ja "Uusi Tandoori Ravintola" ei aukea, jotta voin pelata niitä 😞 erittäin pettymys
Pidän pelistä, mutta se kaatuu jatkuvasti!! Saa poistaa!